20130505

Black siren

Cześć. Zapewne już zauważyliście, że moim ulubionym kolorem w makijażu jest niebieski i wszystkie jego odcienie. Według mnie to właśnie błękit i granat najłatwiej się cieniuje, blenduje i to one dają świeży, piękny efekt na oku. Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam nowoczesny makijaż współczesnej syreny. Opiera on się na cieniowaniu odcieni turkusu, błękitu oraz na grze graficznych kresek w zewnętrznych kącikach. Z oczyma nic nie rywalizuje - usta są nagie, a policzki leciutko muśnięte warstwą śliwkowego różu. Bardzo podoba mi się uzyskany efekt. W roli modelki - 19magda96

Odnośnie tytułu - kto powiedział, że syreny mogą mieć tylko jasną karnację? Moja syrena będzie posiadaczką czekoladowej!  

I jeszcze mała uwaga organizacyjna - w następnym tygodniu mam bardzo małe szanse na napisanie jakiejkolwiek lekcji makijażu. W poniedziałek i wtorek mam dwie dosyć ważne prace klasowe, a od środy do soboty jestem na wycieczce szkolnej, więc nie mam dostępu do internetu. Obiecuję, że postaram się nadrobić stracony czas :) 



1. Górną powiekę maluję jasnoturkusowym eyelinerem
2. Na powiece cieniuję grafitowym cień.


 3. Nakładam niebieski cień.
4. Dolny kącik zaznaczam błękitnym eyelinerem


5. Przestrzeń między eyelinereami wypełniam żółtą kredką.
6. W zewnętrznym kąciku nakładam ciemnoturkusowy cień


7. W wewnętrzym kąciku nakładam błękitny cień.
8. Zacieram różnice między kolorami.


9. W wewnętrznym kąciku nakładam jasnobłękitną kredkę.
10. Policzki podkreślam śliwkowym różem.


Efekt końcowy:


Sekret makijażu: Zabawa eyelinerem i intensywne cienie
Kiedy nosić: Na wieczorny spacer na plaży
Z czym nosić: Z granatowymi, niebieskimi lub białymi ubraniami
Dodatki: Potargane wiatrem włosy, paznokcie w odcieniu morskich głębin
Stopień trudności: średnio trudny.
Czas wykonania: Od 10 do 15 minut.
Inspiracja: Pink Floyd - Hey you


6 komentarzy:

Xantia Deveraux pisze...

Prześliczny makijaż, uwielbiam połączenia różnych odcieni niebieskiego. *.*
Chyba dziś zrobię podobny. :D

Адриан (ага-агата) pisze...

ładnie wyszedł, ale według mnie kompletnie nie pasuje do koloru ust i skóry :(

Anna Maria smutną ma twarz.(~Anika6) pisze...

Whoaaa, kocham niebieski, a ten makijaż wygląda po prostu świetnie! Ostatnio nie jestem aż takim Murzynem, ale jak znowu najdzie mnie chęć na tak ciemną karnację, to wypróbuję ten look :)

OkiemSandry pisze...

Odważny :D
świetne kolory.
Piosenkę uwielbiam.

Toffino pisze...

fajny :)

koraaa1 pisze...

Bardzo chciałabym, abyś zrobiła makijaż mojej lalce. Mój nick: KoraaaxD.