20130503

You should be the one I'll always love

Cześć. Dzisiaj bardzo nietypowy makijaż, który wykonałam na mężczyźnie. I to nie byle jakim, bo jednym z najlepiej ubranych, jak nie najlepiej ubranym facecie na Stardoll, czyli na samym MisterSzymonie. Jedynym problemem w wykonaniu make-upu był fakt, że to jednak jest makijaż dla mężczyzny. Przeglądając zdjęcia w internecie nie trafiłam na wiele ciekawych propozycji, widziałam głównie oczy podkreślone eyelinerem lub wymazane czarnym cieniem. Chciałam uzyskać jednocześnie męski, ale ciekawy efekt. Pragnęłam makijażu gwiazdy rocka lub księcia ciemności. Myślę, że w jakiejś części mi się udało, bo Szymon w moim wykonaniu jest androgeniczny i niepokojący. Cieszy mnie to, że ten makijaż jemu się podoba, a Wam? Proszę o komentarze, drodzy czytelnicy!

Chcesz, abym wykonała makijaż także na Tobie? Zgłoś się w komentarzach lub na stronie Modelki!



1. Dolną powiekę obrysowałam czarną cienką kredką do powiek.
2. Obszar oka zaznaczamy kilkoma warstwami czarnego cienia. W zewnętrznym kąciku nakładamy ciemnofioletowy cień.


3. Powiekę zaznaczamy brązowym cieniem.
4. Górną powiekę obrysowujemy czarnym eyelinerem. 


5. Dolną powiekę przyciemniamy czarnym cieniem.
6. Przyciemniamy brwi czarną kredką do brwi.



7. Zewnętrzną część powieki podkreślamy ciemnym brązem. 
8. Dalszą część powieki podkreślamy fioletem. 


9. Policzki malujemy brązerem. Starałam się uzyskać lekko brudny, męski efekt
10. Dolną część policzków maluję różem. 


11. Ciemnym, ziemistym brązerem zamalowuję róż. 

Efekt końcowy:


Sekret makijażu: Umiar i staranne blendowanie.
Kiedy nosić: Wieczorem, w klubie, na koncert, albo przekornie na co dzień, by wzbudzać sensację.
Z czym nosić: Z rockowymi, ciemnymi ubraniami.
Dodatki: Potargane włosy, mały piercing.
Stopień trudności: średnio trudny.
Czas wykonania: Od 10 do 15 minut.
Inspiracja: Muse - Unintended

7 komentarzy:

Emo-niunia- pisze...

Jaki równy i staranny, wow. A efekt końcowy świetny :)

stylowe-stardoll pisze...

BArdzo ładnie zblendowany, mnie to tak nigdy nie wychodzi ;)

zostać przez ciebie pomalowanym to zaszyt, i z chęcia zobaczyłabym co wyczarujesz na miom stardollowym pyszczku.

Fioletowaszafa

Toffino pisze...

Bardzo fajny. Taki równy i staranny...

almondcake pisze...

Jeżeli byś chciała, możesz wykonać makijaż na mnie, mam trochę kosmetyków.

almondcake

Xantia Deveraux pisze...

Nigdy nie myślałam, że na facecie da się zrobić ładny makijaż, przez który nie będzie wyglądał jak kobieta. Make-up świetnie wykonany, bardzo mi się podoba. :D

kesha077 pisze...

Jestem pod wrażeniem. Ten makijaż jest fantastyczny, tym bardziej, że wykonany na męskiej lalce, a to pewna trudność.

OkiemSandry pisze...

Bardzo mi się podoba, tym bardziej, że doll jest męska. Miała trudniejsze zadanie.