20130502

Oxygenium

Dzisiaj chciałabym przedstawić kolejny makijaż na modelce, jednej z najbardziej inspirujących osób na stardoll, czyli samej tlen. Dollka Kasi jest posiadaczką intrygującej twarzy i bogatej kosmetyczki - patrząc na nią, czułam się jak dziecko w sklepie z zabawkami. Wbrew pozorom, mnogość Twoich kosmetyków nie ułatwiła mi zadania, wręcz przeciwnie, nie mogłam się zdecydować na jeden makijaż. W końcu postawiłam na dość awangardowy make-up, bardzo wyrazisty i kolorowy. Oparty jest na mocnych, wręcz neonowych kolorach, dla których tło stanowią delikatnie umalowane usta i policzki, i masa piegów na twarzy tlen. Troszkę się nagłówkowałam nad tym makijażem, ale mam nadzieję, że efekt był tego wart.

Wszystkie zdjęcia można powiększyć

1. Obrysowujemy górną powiekę żółtym eyelinerem. Lekko wyjeżdżamy eyelinerem poza powiekę.
2. Zewnętrzną część dolnej powieki malujemy fioletowym eyelinerem. Staramy się nie robić dłuższej kreski od żółtej.



3. Rysujemy linię nad kreskami turkusową kredką. 
4. Granatowym cieniem pokrywamy obszar górnej powieki. Kolor pogłębiamy, ja nałożyłam około 5 warstw.


5. Nad granatowym cieniem malujemy kreskę jasnoniebieskim cieniem do powiek.
6. Obszar granatowego cienia pokrywamy odcieniem indygo. Kolor pogłębiamy około 3 warstwami. Cieniujemy kolor.


7. Połowę błękitnego cienia pokrywamy kolorem indygo. 
8. Drugą część błękitnego cienia pokrywamy turkusowym cieniem. 


9. Starannie blendujemy granice między kolorami cieniem w kolorze indygo. 
10. Delikatnie muśnijmy policzki jasnoróżowym różem do policzków.


11. Usta pokryjmy jedną warstwą cielistej pomadki.

Efekt końcowy


Sekret makijażu: Intensywne kolory i duża dawka cierpliwości
Kiedy nosić: Na wyjątkowe okazje - makijaż na pewno przyciąga uwagę.
Z czym nosić: Z minimalistycznymi ubraniami w niebieskich i białych kolorach.
Dodatki: Białe lub granatowe paznokcie. Blond włosy i nic więcej.
Stopień trudności: Średnio trudny.
Czas wykonania: 20 minut.

9 komentarzy:

Artuźźź.♥ / filus4444 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Makijaż cudowny! Jestem pod wielkim wrażeniem. Zupełnie nie zgadzam się z komentarzem u góry. Czarne brwi wyglądają tutaj cudownie i nadają pazurka.

Pozdrawiam - xylogelena :)

kesha077 pisze...

Jak dla mnie cudo. Wyrazisty, świeży, inspirujący. A według mnie te czarne brwi dają takiego smaczku całemu makijażowi. Z pewnością było warto nad nim pogłówkować. ;)

Toffino pisze...

Cudowny makijaż!

stylowe-stardoll pisze...

Makijaż bardzo oryginalny i staranny. Nie jestem fanką tyvh oczu, ale w takim wydaniu są śliczne.

fioletowaszafa

Jakub pisze...

Cudowny, masz talent!

Xantia Deveraux pisze...

Jeden z najlepszych makijaży jakie widziałam! Cudowny, śliczny, boski! ♥

OkiemSandry pisze...

Cudny, cudny, cudny. W stylu tlen ! :D